Home » Eco Friendly Green Modular Residential Design

Eco Friendly Green Modular Residential Design

Eco Friendly Green Modular Residential Design

attractive architecture style, best house design, bioclimatic machine, eco friendly building design, energy house, flexible pre-fabricated building systems, future house design styles, green modular home design

In global warming era, residential that designed in low cost, zero CO2 emissions and a low environmental impact is a must. Like this house, designed to be self-produced energy house, but still in attractive architecture style. The architectural design integrates photovoltaic panels, solar capture during the winter months, circulation of air in the summer months and other passive environmental strategies that render the residence a bioclimatic machine. The building cost is kept to a minimum by using light and flexible pre-fabricated building systems: structural elements, integrated services, and mobile elements such as sliding-removable-supple wall panels for internal divisions in the apartments. External walls are made from modular panels. The material changes – glazed or opaque- creating an elevation that is dynamic materially and spatially integrating balconies, terraces and loggias. The structural framework allows a variety of apartment sizes adapting to the different spatial needs of the occupants. For the exteriors, on the other hand, wall unit or single panel cladding systems built of interchangeable components have been adopted in order to vary the external look of the property and ensure it is consistent with the design inside. Every available technological breakthrough has been employed to limit construction costs without compromising quality. So this is a home that anyone can afford, as most of the mortgage is paid by the energy produced.

في عصر الاحتباس الحراري والسكنية التي صممت في منخفضة التكلفة، وعدم وجود انبعاثات CO2 وتأثير منخفض على البيئة أمر لا بد منه. مثل هذا البيت، مصممة لتكون الذات المنتجة منزل الطاقة، ولكن لا يزال في جاذبية نمط العمارة. التصميم المعماري يدمج ألواح الخلايا الشمسية، والتقاط الطاقة الشمسية خلال أشهر الشتاء، دوران الهواء في أشهر الصيف والاستراتيجيات البيئية السلبية الأخرى التي تجعل الإقامة آلة المناخية البيولوجية. يتم الاحتفاظ تكلفة البناء إلى أدنى حد ممكن عن طريق استخدام أنظمة مرنة بناء الجاهزة الخفيفة و: العناصر الهيكلية والخدمات المتكاملة، وعناصر المحمولة مثل انزلاق قابلة للإزالة، مرن ألواح الجدران الانقسامات الداخلية في الشقق. مصنوعة من ألواح الجدران الخارجية وحدات. التغييرات المادية – المزجج أو opaque- خلق الارتفاع وهذا هو دينامية ماديا ومكانيا دمج الشرفات والمصاطب والمقطع. يسمح الإطار الهيكلي مجموعة متنوعة من الأحجام شقة التكيف مع الاحتياجات المكانية المختلفة للركاب. لالخارجيات، من ناحية أخرى، اعتمدت وحدة الجدار أو نظم لوحة الكسوة واحدة مبنية من مكونات قابلة للتبديل من أجل تختلف النظرة الخارجية للممتلكات وتأكد من أنه يتماشى مع تصميم في الداخل. واستخدمت كل طفرة تكنولوجية المتاحة للحد من تكاليف البناء من دون المساومة على جودة. لذلك هذا هو المنزل الذي يمكن لأي شخص أن تحمله، كما يتم دفع معظم الرهن العقاري من الطاقة المنتجة.

For Information Click:
http://www.youtube.com/user/ArtClassicDesign/playlists